Statystyka

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Hejo!

Cześć, jak już słyszałyście na blogu są dwie nowe adminki. Jestem jedną z nich. Pozwólcie, że trochę o sobie opowiem...

1. Mam na imię Agata.
2. Siódmego marca stuknęła mi 13 (Taka stara jestem, że już się sypię. Ostatnio wszystko mnie boli xD)
3. Mieszkam w województwie Wielkopolskim, koło Poznania.
4. Moja historia z One Direction zaczęła się 2 października, czyli miesiąc przed teledyskiem do Little Things. Tego dnia przyjaciółka puściła mi tą piosenkę i się zakochałam. Wróciłam do domu i wpisałam w wyszukiwarkę 'One Direction' i tak się skończyło, że jestem Directioner. Nigdy nie będę tego żałować.
5. Za co ich cenię? Cenię ich za wszytko co robią. Za poświęcenia, za pomoc dla potrzebujących, za nieograniczoną miłość do fanów! Nie lubię ich za wygląd, bo to tylko dodatek do głosów aniołów. Są moim życiem i mam gdzieś co myślą sobie o mnie inni. Ale jeśli ich obrażą, mogą sobie kopać dół do trumny!
6. Kocham wszystkich tych idiotów, ale najbardziej zaimponował mi Harry. Nie wiem czym, nie wiem jak, ale jednak!
7. Moja ulubiona piosenka to... *Fanfary* THEY DON'T KNOW ABOUT US! Możecie już usiąść :P
8. Jakie jest moje doświadczenie pisarskie... Nie owijajmy w bawełnę. Jest małe, wręcz bardzo małe. Mikroskopijne! (Dobra, wystarczy, bo jeszcze mnie Dominika wywali :P) Pierwszego imagina napisałam dla mojej BF. Prowadzi stronkę o 1D i obiecała na niej imagina, ale nic nie mogła wymyślić. Poprosiła więc mnie o napisanie, a że nie umiem Jej odmówić, to go napisałam. Stwierdziła, że jest świetny. Więc poprosiła o kolejnego. I tak dużo ich napisałam, że postanowiłam założyć bloga. Na początku podobało mi się prowadzenie go. Jednak było mi przykro, że tak mało osób go komentowało, więc poszukałam bloga który ma dużo czytelników i postarałam się o współpracę. Udało się! I teraz jestem z Wami. Na tamtego bloga możecie wchodzić, bo nadal będę go prowadziła.
9. Jak wyglądam? Mam raczej niską samoocenę i myślę, że jestem brzydka. Mam blond włosy, niebieskie oczy, jestem średniego wzrostu i uważam, że jestem gruba. Kiedyś dam Wam fotkę, jeśli będziecie chcieli oczywiście.
10. Moi rodzice są rozwiedzeni. Mieszkam z mamą, babcią, wujem i psem. Mam przyrodniego brata, który skończył w kwietniu 2 latka. Słodziak w cholerę! :)

Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje imaginy. Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania zapraszam na mojego aska. 
Dominiko, dziękuję, że dałaś mi szansę i mam nadzieję, że miło będzie Nam się współpracowało. Oczywiście mówię to też do innych dziewczyn tworzących tego bloga. Musimy się poznać.

Już Was wszystkich kocham. Jeszcze raz dziękuję. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K