Statystyka

poniedziałek, 23 września 2013

400 000 WYŚWIETLEŃ !

400 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ ...

Brzmi jak marzenie, prawda? 
Ale jestem tą szczęściarą, która rok i miesiąc temu założyła bloga. Nie spodziewała się eksplozji, jaką jest duża ilość czytelników. Chciała kilku, którzy powiedzieliby jej, co jest pozytywnego w jej pisaniu, a co robi źle. 

Przez tego bloga przewinęło się kilka redaktorek. Ale Wy zostaliście. Bardzo Wam za to dziękuję.




DZIĘKUJĘ WAM Z CAŁEGO SERCA. NIE WIEM, CO MAM POWIEDZIEĆ.
CHYBA ZWYCZAJNE 'DZIĘKUJĘ' WYSTARCZY ♥

D. xx

5 komentarzy:

  1. Gratuluję! :)

    Jestem tutaj od niedawna (niespełna tydzień) i wierzę, że zostanę! Widzisz, nawet Brytyjczycy odwiedzają bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. http://sadlifewithoutlove.blogspot.com/
    bRAWO :) i Zapraszam do mnie.Liczę na komentarz

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej chce zorganizować dla chłopców z 1D niespodzianke. Jeśli chcesz się przyłączyć to napisz pod imaginem twój email a podam ci szczegóły. Fajnie było by gdybyś dołączyła do mnie. Z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespodzianka? Pewnie! Pisz na ten email : dominisia11110@wp.pl :)
      D. xx

      Usuń

Szablon by S1K