Statystyka

wtorek, 22 października 2013

PYTANIA DO ... DOMINIKI :)

Kolejna odsłona pojawia się na blogu, podczas gdy ja z niecierpliwością czekam na mecz mojej ukochanej Borussi.
Imaginy się tworzą, co powinno wywołać na Waszych twarzach uśmiech. JEST UŚMIECH! No :)

Dzisiaj post pojawia się, gdyż liczę na jakieś pytania do mnie :)
Do następnego, miejmy nadzieję do imagina :D

D. xx

KIEDY WRACAMY? NIE WIEM, NAPRAWDĘ ...
ALE MAM 3 POMYSŁY NA IMAGINY, WIĘC MOŻE JUŻ NIEDŁUGO? :)
CZEKAJCIE CIERPLIWIE, MYŚLĘ, ŻE W PRZECIĄGU MIESIĄCA IMAGINY POWRÓCĄ!

ALE MUSICIE TEŻ ZROZUMIEĆ, ŻE JESTEM W 3 GIMNAZJALNEJ I NIE JEST MI ŁATWO :D

5 komentarzy:

  1. Kiedy wszystko wróci do normy ? Tęsknię, za tobą, Gosią, Agatą i Agą z waszymi wspaniałymi opowieściami :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym, żeby wszystko było jak dawniej. Wspaniałe imaginy, wspaniałe redaktorki, wszystko wspaniałe. Tęsknie za tym, bardzo :'(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy wszystko wróci ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jak już wrócicie, to z Gosią, tak ? Błagam powiedz, że tak :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak! Gośka zostaje na 100% :)
      D. xx

      Usuń

Szablon by S1K