Statystyka

niedziela, 29 grudnia 2013

'Blogujemy - współpracujemy' - part 1

Heeeej!
Na dzisiaj przygotowałam mały wywiad z courage - Joasią,
autorką same-love-onedirection.blogspot.com
Miłego czytania i zapraszam na tegoż bloga! Pomagamy zdobywać nowych obserwatorów i czytelników :) 
 

Jak długo już piszesz?
Piszę już z dwa lata, lecz zrobiłam sobie w te wakacje małą przerwę i nie było mnie z jakieś półtora miesiąca

Co lub kto jest Twoją inspiracją?
One Direction- to po pierwsze. Lecz biorę inspirację z życia codziennego, ciekawe wydarzenia, ważne momenty i ludzie. 

Twój wzór naśladowania to ...
Uwielbiam Harry'ego, jego styl bycia i charakter. Muszę się przyznać, że staram się być taka jak on. Reszta chłopaków też jest moim wzorem do naśladowania, tak samo jak Demetria Lovato

Ulubiony pisarz/pisarka?
J.K. Rowling, choć uwielbiam też Stephen'a King'a.


 Chcesz wiązać przyszłość z pisaniem?  
Nie myślałam o tym szczerze mówiąc. Pisanie pozwala mi na chwilę się wyluzować, nie ma w nim problemów i mogę tworzyć własny świat. Na pewno chciałabym w przyszłości pisać. Jako dziecko marzyłam o wydaniu własnej książki, może się spełni?

Wokół jakiej tematyki oscylowałaby ta książka?
Fantasy pomieszane z komedią! Ja uwielbiam takie gatunki, więc było by to dla mnie przyjemnością napisać coś takiego.

To nic, tylko życzyć weny i czekam na książkę z autografem specjalnie dla mnie

5 przypadkowych pytań do ... courage - Joasi!


1. Ulubiony kolor?
Niebieski 
2.  Piosenka, której mogę słuchać cały dzień i całą noc, to ...
Nie mam pojęcie jaka piosenka! ale, chyba byłoby to Happily 
3. Bloga założyłam ...
 24 października 2012
4.  Mój ulubiony film to:
Zdecydowanie This Is Us, hahaha :D Ale po za tym to uwielbiam 'Kac Vegas 1'!
5.  W przyszłości będę :
W przyszłości będę mieszkała w Londynie! A kim będę, to się jeszcze okaże. Będę podążać za marzeniami.


Dziękuję bardzo Asi za rozmowę :)
I liczę na Was! Wchodzimy na bloga Joasi i zostajemy na dłużej :D

Jeszcze raz podaję link :  samelove-onedirection.blogspot.com

Mnie od razu do gustu przypadł wygląd. Znajdziemy tam wiele etykiet i odniesień, co ułatwia nam, czytelnikom 'podróżowanie' po blogu :)


Dominika xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K