Statystyka

czwartek, 23 sierpnia 2012

#1 Niall.

Pierwszy imagin oczywiście o Niallu ♥

1 sierpnia 2012 r.
Drogi pamiętniku... O ile tak we współczesnych czasach zaczyna się notatki z życia. Od dziś będę zapisywać wszystkie ważne wydarzenia w moim marnym istnieniu.
Jestem [T.I.]. Mam 19 lat. rzuciłam szkołę, czego bardzo teraz żałuję. Zaczynam wszystko od początku, skąd pomysł o pisaniu pamiętnika. We wrześniu idę do 2 licealnej. Wszystko dzięki [I.T.P]. Ona pomogła mi się podnieść po tym wszystkim. A poza tymi smętami o szkole i życiowej porażce jestem wielką fanką Nialla Horana z One Direction. Jutro [I.T.P] ma urodziny. Szykuje się niezła impreza. Zaszalejemy, oj zaszalejemy.

4 sierpnia 2012 r.
Jak przypuszczałam zaszaleliśmy. Aż za bardzo. Zapomniałam dodać, że [I.T.P] ma brata, Louisa, który należy do 1D.
Więc on i jego kumple (w tym Niall) też tam byli. Nie powiem, wypiło się kilka piw - i nie tylko -. W końcu [I.T.P] zaproponowała grę w butelkę, na prawdę i zadanie. Ja wybrałam prawdę. Liam kazał mi powiedzieć, który z obecnych chłopaków mnie najbardziej pociąga. A ja, wyjawiając moją tajemnicę, odparłam, że Niall. Horan również powiedział, że się we mnie zakochał. Co dziwne, był trzeźwy. Zaprosił mnie na spacer, na jutro. Czuję się jak w filmie. A więc mam randkę z gwiazdą !!!

7 października 2012 r.
Przepraszam, że Cię zaniedbałam, Pamiętniku. Jestem z Niallem już ponad 2 miesiące. Czuję się spełniona. Chodzę do szkoły (w moim przypadku to bardzo dziwne), a Nialluś koncertuje. Chociaż rzadko się widujemy, wierzę w nas.

***

16 lutego 2013 r.
Aaa, jak się cieszę ! Po pół roku znajomości, Niall mi się oświadczył. Słyszysz? Niall Horan mi się oświadczył! Dokładnie w moje 20 urodziny, 14 lutego. Kocham go.
+ w szkole idzie coraz lepiej - zasługa mojego skarba, który we mnie wierzy.

***

15 września 2015 r.
Od dwóch dni jestem szczęśliwą mężatką. Chcemy mieć dwójkę dzieci, najlepiej chłopca i dziewczynkę. Jesteśmy tak zaabsorbowani, że nawet wymyśliliśmy imiona: Tom i Emilie. Wiem, że Niall będzie dobrym ojcem. Dla mnie odszedł z zespołu. Nie wiem, czy mnie byłoby stać na takie wyrzeczenie. Wracając do ślubu. Ceremonia była fenomenalna. Wypuściliśmy gołębie - symbol miłości. Oczywiście przyrzekliśmy sobie miłość aż po grób. Niall powiedział, że nawet śmierć nas nie rozłączy. Mam taką nadzieję...

25 grudnia 2015 r.
Święta... Mam dla Niallerka prezent. Test, a na nim dwie kreski. Jestem w ciąży! Trzeci miesiąc. Jestem najszczęśliwszą mężatką i przyszłą mamą na świecie! Już wyobrażam sobie naszą trójkę. Niall, ja i maleństwo. Ah, aż chce się żyć !

***

01.06.2016 r.
Mała ma już prawie miesiąc. Urodziła się jako wcześniak, 11 maja. Drżeliśmy o jego zdrówko, ale jest wszystko w porządku. Niall był przy mnie. Tak bardzo się bałam, ale jego dotyk potrafi zdziałać cuda...

***

13 września 2025 r.
Mija 10 rocznica ślubu. Emilie ma 9 lat, ale... No właśnie. Nie mam dla Nialla zbyt udanego prezentu urodzinowego. Wyrok: rak piersi z przerzutami. Ja nie chcę umierać w wieku 32 lat! Chcę zobaczyć jak Emie dorasta! Chcę żyć!

22 kwietnia 2026 r.
Jestem w szpitalu. Ręka mi się okropnie trzęsie. Umieram, powoli, jest mnie coraz mniej. Już się z tym pogodziłam. Mam 33 lata i czekam na śmierć. Boże, dziękuję Ci, że na mojej drodze postawiłeś Go. On uchylił mi nieba, dzięki niemu czułam się jak w raju. Teraz już nie może mi mi pomóc, chociaż robi wszystko, co w jego mocy.

Emilie, jeśli to czytasz, to znaczy, że już mnie nie ma. Spoglądam na Ciebie z tamtego świata, gdzie kiedyś się spotkamy. Jak mniemam masz już 16 lat i dorosłe życie przed sobą. Nie zmarnuj tego, ucz się i dąż do celu. Mam nadzieję, że Bóg postawił Ci albo dopiero postawi na drodze tak wspaniałych ludzi jak mnie... Zostawiam coś dla Ciebie. Kocham Cię i bardzo tęsk


Tu zapiski się urwały. Strony notatnika były mokre. Mokre od łez. Emilie nie mogła powstrzymać emocji. Płakała, obracając w rękach pierścionek - prezent od matki. Ojciec objął ją ramieniem.
- Mama chciała, żebyś była szczęśliwa. Dostała ten pierścionek ode mnie na naszej pierwszej randce, ponad 20 lat temu - mówiąc to, z lazurowych oczu Nialla popłynęły łzy. - Byłaś dla niej wszystkim, pamiętaj.
Przez te 6 lat był dla Emie ojcem i matką. Dawał radę. Nie znałazł innej kobiety, bo przecież przysięgał, że: "nawet śmierć ich nie rozłączy". 






Taki smutny, mój pierwszy.
Komentujcie :)

+ dziś, a właściwie jutro o 1 w nocy chłopcy zaśpiewają singiel promujący ich nowy album. Nosi on tytuł : "Live while we're young" ( czyli - "Żyjmy, dopóki/kiedy jesteśmy młodzi").


~by Dominika

5 komentarzy:

  1. mój Boże... ale się rozryczałam :c i dalej płaczę. jejku imagiin jest cudowny, piękny, kochany. nie mogę powstrzymać się od płaczu, naprawdę.. :c będę tutaj wpadać, bo imagin jest piękny xx

    nowy rozdział u mnie. liczę na szczery komentarz :) x http://one-thing-one-band-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się, tylko szkoda że te zapiski nie były bardziej rozwinięte ;) Ale i tak świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zapiski niezbyt rozwinęłam, ale tym imaginem zaczęła się moja przygoda z pisaniem. Myślę, że teraz piszę inaczej, umieszczając więcej opisów i wgl. Gdybym pisała go teraz, myślę, że spełniłby Twoje kryteria, ale i tak bardzo się cieszę, że zechciałaś skomentować. To dla mnie bardzo ważne.
      Całuję xoxo
      Dominika ♥

      Usuń
  3. zajebisty rycze

    To pierwszy imagin który czytam na tym blogu ale zapowiada się ciekawie;)

    JuliaxD

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K