Statystyka

piątek, 7 grudnia 2012

Imaginy z gifami

1. Jesteś na podpisywaniu płyt.  Z : Cześć.  Jak się nazywasz? T : [T.i.n]  Z : Proszę o uwagę! Właśnie teraz przede mną stoi moja przyszła żona!

 2. T : Chodź na spacer, H : ... T : Harry, ja wiem, że ty nie śpisz.  H: ... T : Zero sexu przez miesiąc. H : Za dziesięć minut spotykamy się na dole.

3. T : Ja + wy = łóżko, teraz. 1D : Co? Paul : Co? Ochrona : Co? Barack Obama : Co? T : Gówno 1:0 dla mnie. Gracie dalej?

4. Louis : Co chcesz dzisiaj robić? T : Chodźmy na spacer, a później na lody. L : Na lody to my wieczorem pójdziemy, kochanie.

5. Z : Pięknie wyglądasz. T : Dziękuje. Ty tez świetnie wyglądasz. Z : Wiem, a nawet można powiedzieć, że lepiej od ciebie.

6. Liam : Kochasz mnie? T : Tak. L : Zrobiłabyś dla mnie wszystko? T : Oczywiście. L : To odłóż tą łyżeczkę i ją wyrzuć. Całą resztę też. T : Haha

7. Liam : Chcesz pooglądać ze mną film? T : Oczywiście. A co będziesz oglądał? L : Toy Story. T :  <FACEPALM>

8. T : Jestem brzydka i gruba. N : Nie jestem głodny. T : Co? N : Myślałem że mówimy o rzeczach nierealnych.

9. T : Niallerku, gdzie są moje kluczyki od samochodu? N : Nie wiem. Ale lepiej będzie jak zostaniesz dzisiaj w domu. T : Przecież wiesz, że nie mogę. Mam szkołę. N : Jeden dzień cię nie zbawi. T : Niall, nie wkurzaj mnie i oddaj mi kluczyki. N : Ok. Są w moich spodniach. Włożyłaś rękę do jego spodni. Jednak nie było w nich kluczyków. Nie zdążyłaś nic powiedzieć, bo Niall wziął cie na ręce i zaniósł do sypialni.

10. Fan : Niall wytrzymałbyś przez 4 godziny bez jedzenia? N : Ha ha ha jeszcze nigdy nie słyszałem czegoś zabawniejszego.


11.  Fan : Ja + ty  =  łazienka teraz. H :


12. T :  Harry mam dzisiaj zły dzień a więc przestań mnie denerwować. H :


13. T : Mam focha na ciebie! Z : Przepraszam


14. Fan : Jaka jest twoja dziewczyna w łóżku? H :


15. Prezenterka : Niall twoja dziewczyna właśnie to ogląda a więc pokaż swoje ząbki. N :


16. T : Pokaż jaki jesteś sexi. Z :


17. T : Chłopcy pokażcie mi jak skaczecie na batucie. 1D :


18. Reporterka : pokażcie teraz fanom jak kręcicie swoimi sexi tyłeczkami.


19. Fan : podobno [t.i] uwielbia jak myślisz. Louis-


20. Harry gdy cię ujrzał od razu wyszedł z wody i cały czas ci się przyglądał


21. Louis : Kto chce mnie przytulić? Zayn-


22. T : Jest mi smutno. Harry kochanie popraw mi humor i się słodko do mnie uśmiechnij. Harry-


23. Harremu i Zaynowi się spodobałaś. H : Cześć! Ślicznie wyglądasz! Z : Hej! Jesteś piękna!


24. Liam : Ona jest moja! Louis : A właśnie że moja. Popycha Liama


25. Z : Niall wstawaj [t.i] idzie. N :


Z : Żart!


26. H : Muszę ci coś powiedzieć. Już od dawna się w tobie kocham. A więc zostaniesz moją dziewczyną?



27. Harry, gdy nie widział cie przez miesiąc.


28. Niall, gdy zobaczył cię w tłumie


29. Liam : Harry jaki masz sposób, aby sprowadzić tu [t.i]? H-


30. N : kocham cię i pamiętaj nie długo się zobaczymy pa pa!


31. Nie widzieliście się z Niallem dwa tygodnie. Jedziesz na jego koncert. On w połowie zaprasza cię na scenę i śpiewa jak bardzo cię kocha.


31 .Przed nocą zjadłaś za dużo bitej śmietany w związku z tym miałaś dziwny sen



33. H : [t.i] Niall powiedział, że jesteś niezłą dupa i chciałby cie zaprosić na randkę. Niall zaczął się śmiać.




                                                                                                                                    ~Agnieszka

10 komentarzy:

  1. hahaah świetne !
    zapraszaam ;http://comeoncomeonreadmyimagin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne ♥ Boskie są te gify *_*
    Zapraszam również do mnie!
    http://onedirectiontujulia.blogspot.com/
    http://harrypottertujulia.blogspot.com/
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja pieprzeeee. zajee***** hee.

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry jest taaaaaaaaaaaaaaaki słodki

    OdpowiedzUsuń
  5. jutro Harruś ma urodziny !!!
    DIRECTIONERKI mam nadzieję że będziecie się trzymać tradycji związanych z urodzinami Hazzusia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha 32 najlepszy z Hazzą
    ogólnie zajebiste jak zawsze

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K