Statystyka

czwartek, 17 stycznia 2013

Ogłoszenia via Dominika

Hej, jestem.
Otóż mam kilka informacji dla moich Marchewek ♥

Po pierwsze :
Wszyscy musimy bardzo, ale to bardzo podziękować OLLIE za przepiękne tło. Od razu się przyjemniej zrobiło :D

Po drugie, jest mi niezmiernie smutno. Dlaczego ? Ja się męczę dodaję imagina, a tam żadnego komentarza. Trochę to nie fair w stosunku do mnie, że nie ma tak choćby słowa krytyki ( bo o czymś miłym już nie mówię ) . Ci, którzy nie zakładali tego bloga mają więcej fanów i znaków odzewu.
Zastanawiam się nad odejściem. Z bloga, w którego włożyłam całe serce i tak naprawdę dzięki mnie powstał.

Po trzecie , wraz z kumpelą założyłyśmy bloga z opowiadaniem o chłopakach, na którego bardzo serdecznie zapraszam :

Dominika

3 komentarze:

  1. Nieee tylko mi tu odejdziesz to Cie znajde hahaha ;p mi sie podobaja wszystkie wasze imaginy twoje rowniez :D i oczywiscie czekam na nastepne ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam nie ! ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę, nie odchodź! Ten blog jest naprawdę świetny. Wiki. xoxo

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K