Statystyka

piątek, 1 lutego 2013

# 70. Imagin urodzinowy dla Harry'ego :)


Urodziny Hazzy miały się odbyć za dwa dni. Zapraszasz gości kilka dni wcześniej. Jak zwykle zapraszasz Niall'a, Zayn'a, Liam'a i Louis'a wraz ze swoimi partnerkami, dużo twoich i Harry'ego znajomych. Po zaproszeniu gości poszłaś do sklepu, aby zakupić potrzebne produkty. Jak to ty, idziesz na pół-dniowe zakupy. Kupujesz dekoracje, dużo kolorowych balonów, przekąski i napoje no i oczywiście piękną kreacje dla siebie, kremową sukienkę. Nie zapominasz o prezencie dla Harry'ego. Przygotowania zawsze zaczynasz dzień wcześniej lub tego dnia, w którym Harry ma urodziny. Przez cały dzień nie odbierałaś telefonów od Harry'ego. Nie potrafiłaś kłamać, więc gdy o coś cię pytał mówiłaś prawdę, gdy zapytałby cię, co robisz, też byś mu powiedziała prawdę, a przyjęcie miało być przecież niespodzianką. Wszystko było kupione i tylko trzeba udekorować twój dom, gdzie miało się odbyć przyjęcie. Tym miałaś się zająć jutro, parę godzin przed rozpoczęciem się przyjęcia. Nazajutrz wstałaś i chciałaś się zabrać do roboty, gdy nagle dostałaś SMS-a od Harre'go :
- ,,Czy mogłabyś wpaść do mnie o 18 ?"
Odpisałaś szybko :
- ,,A może ty do mnie przyjdziesz ?"
- ,,Ok"
Uśmiechnęłaś się do siebie i zaczęłaś przygotowywać przyjęcie. Przez głowę zaczęło ci przelatywać tysiące myśli, jak przygotować dom. Na zewnątrz nie było widać, ani śladu dekoracji. W środku wszystko było ustrojone. Na ścianach po przywieszałaś balony i serpentyny. Na oknach powiesiłaś kremowe zasłony, a na nich kilka balonów. Na stolikach w salonie postawiłaś przekąski i napoje, pod którymi położyłaś podkładki, oraz kilka dekoracji typu małych parasolek na deserach. Wszystko dokładnie wyczyściłaś, aby nie było tam kurzu. Pochowałaś najbardziej drogocenne rzeczy, żeby nikt o nie nie zahaczył i nie stłukł ani połamał. Na parapetach postawiłaś kilka zdjęć twoich i Harry'ego. Gdy wszystko było już gotowe, zeszli się wszyscy zaproszeni goście. Zjawił się też Harry. Kiedy zapukał do drzwi, poszłaś mu otworzyć. Gdy weszliście razem do salonu, wszyscy krzyknęli chórem, włącznie z tobą - Niespodzianka. Wszystkiego najlepszego Harry. - Bardzo go zaskoczyłaś, był bardzo szczęśliwy z tego co zobaczył. Wszyscy świetnie się bawili. Zorganizowałaś wiele świetnych gier urodzinowych. Na początku zagraliście w rozbijanie pin-jaty. Harry oczywiście miał pierwszeństwo w tej zabawie. Zakryłaś mu oczy szalikiem. Harry wziął duży kij i zaczął rozbijać pin-jatę. Następnie bawiliście się w przybijanie osłowi ogona. To tobie przypadł ten zaszczyt. Szybko udało ci się wbić ogon, ale nie osłowi. Wbiłaś go w ścianę robiąc dużą dziurę. Po 3 godzinach dobrej zabawy wszystko zaczęło się sypać. Goście strasznie nabałaganili, zaczęli też zwracać jedzenie. Nawet Harry'ego nie oszczędzili. Biedaczek został oblany napojem, jego policzek jakimś cudem, został okaleczony przez szklankę. Cały dom stanął do góry nogami. Impreza okazała się wielką klapą. Dekoracje, balony i serpentyny zostały zrzucone na podłogę. Postanowiłaś to zakończyć i wyprosić wszystkich gości. Gdy nie było już nikogo, oprócz ciebie i Harry'ego, odwróciłaś się do niego ze łzami w oczach. Razem usiedliście na kanapie w salonie :
- Harry, Boże ja cię bardzo przepraszam. Nie chciałam, żeby to wszystko tak się skończyło. Nie wiedziałam, że tak będzie ! - ze łzami w oczach wycierałaś napój z jego koszuli
- Nic się nie stało ... To tylko sok ... ! - Harry cię przytulił
- Nieprawda, ja ci zniszczyłam urodziny. Przepraszam cię najmocniej jak umiem. To miało być twoje przyjęcie. Twoje urodziny a ja ci je zepsułam ! - płakałaś
- Ojej. [T.I] nic się nie stało. Nie jestem zły ! - próbował cię uspokoić
Wziął cię za brodę i zmusił, abyś spojrzała w jego oczy. Uśmiechnął się.

- Wcale nie zniszczyłaś mi urodzin. To, że ktoś wylał na mnie napój nie znaczy, że od razu urodziny zepsute. Jest mi tylko smutno, bo nie zdołałem spędzić z tobą wystarczająco dużo czasu. To nie miał być mój wieczór, tylko bardziej nasz wieczór. Ok ?! - po tych słowach zaczął się głośno śmiać
- Co ci tak do śmiechu ?! - spojrzałaś na niego w miną typu ,,WTF"
- Mi do szczęścia wystarczy mało, wiesz o tym. Wystarczysz mi ty i trochę szaleństwa ! - uśmiechnął się figlarnie
- A co z twoim policzkiem ?! - spytałaś tracąc uśmiech z twarzy
- Policzek ?! Aaaaa, no tak. Zagoi się szybko. Nie martw się ! - powiedział
Ty lekko uniosłaś kącik ust, wycierając łzy. Poparzyłaś na Hazzę, on zrobił to samo :
- Wiesz co, mogłabyś pocałować, bo strasznie boli ! - uśmiechnął się figlarnie po czym wskazał palcem na policzek
Ty obdarowałaś go buziakiem :
- Lepiej ?! - spytałaś
- Jeszcze tu ! 
Harry kolejno pokazywał miejsca na swojej twarzy, aż w końcu wskazał na usta. Oboje złączyliście swoje usta w jeden wielki pocałunek. Tobie w pewnym momencie przypomniało ci się o prezencie dla Harre'go :
- Harry, mam coś dla ciebie ! - powiedziałaś do niego
Po tych słowach poszłaś do swojego pokoju po prezent dla niego :
- Proszę otwórz ! - powiedziałaś do niego podając mu prezent
To było małe pudełeczko z wisiorkiem w środku. Wisiorek był srebrny. Na środku wygrawerowany miał napis : ,, Kiss me. I'm legal". Harry bardzo ucieszył się z tego prezentu :
- [T.I] to najpiękniejszy prezent. Wiesz co ?! - spytał
- Co ?! - odpowiedziałaś mu 
- Pocałuj mnie. Jestem legalny ! - zaśmiał się głośno
Ty trąciłaś go w ucho i oboje zaczęliście się śmiać.



HAPPY BIRTHDAY HARRY ♥
Taki niesamowity dzień. 
Dziewiętnaście lat temu do drzwi domu państwa Styles zapukał mały człowieczek.
Istota, która w szesnaście lat później podbiła serca milionów fanek. 
Hazza, czego by Ci tutaj życzyć ? 
Na pewno chcemy byś w końcu się zakochał, żeby to była wielka miłość. Nawet z Directionerką, nie obrazimy się :)
Kolejno, na pewno większej ilości sukcesów.
Wielu przyjaciół i samych radosnych dni spędzonych z braćmi :D
Koncertu w Polsce, może właśnie tu spotka druga połowę swojego serducha ? :)
I czego tylko sobie zamarzysz, Kociee ♥


Imagin autorstwa Gosi, życzenia - Dominika ♥

2 komentarze:

  1. haha, "Kiss me. I'm legal" rozwaliło mnie ;*
    imagin świetny i czekam na kolejne BUZIAKI :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super imagin <3
    ps. jakbyś miała zcas napisałabyś imagin dla mnie? najlepiej z Liamem :) za tydzień kończę 15 lat ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K