Statystyka

sobota, 9 lutego 2013

#75. Harry.


    Dla Czekolady ♥

    W ręku trzymając włócznię wszedłem w las. Właśnie się ściemniało więc musiałem uwinąć się ze swoją robotą. Musiałem zrobić to naprawdę szybko ponieważ las w nocy jest pełen wampirów. Potykając się o korzenie drzew, wchodziłem głębiej. W pewnym momencie ujrzałem dziewczynę opierająca się o drzewo.
Ubrana była w czarną szatę, jej czarne, geste, długie włosy opadały delikatnie na ramiona. Nie mogąc się powstrzymać podszedłem bliżej. Słysząc szelest dziewczyna odwróciła głowę i pochwyciła mnie spojrzeniem. Po plecach przeszły mnie ciarki. Jej oczy były duże i czarne, wydawały się być studnią nie mającą dna. Usta pełne i krwistoczerwone.
-Wampir.- przemknęło mi przez myśl.
    Szybko podbiegłem do niej i łokciem przywarłem ją do drzewa. Wampirzyca zaśmiała się i spytała:

-No dalej, zabij mnie.
-Gdybym chciał cię zabić już dawno byłabyś martwa.
    Dziewczyna zaśmiała się.
-No to dlaczego jeszcze żyję?- spytała z powalającym uśmiechem na twarzy.- Jestem Blogis (,,Blogis” po litewsku znaczy ,,Zło” dop. aut.)
-A ja Harry.- uśmiechnąłem się.- Cóż za ciekawe imię Blogis.
    Blogis nachyliła się trochę. Przełknąłem głośno ślinę. Przybliżyłem do niej swoją twarz.
-Śmiało. Ja nie gryzę.- uśmiechnęła się uwodzicielsko akcentując słowo ,,gryzę”.
    Była taka pociągająca i patrzyła tak uwodzicielsko że nie mogłem się jej oprzeć. Wreszcie ją pocałowałem. Dziewczyna rozchyliła swoje usta, przez co wsunąłem swój język. Całowaliśmy się brutalnie i agresywnie. Wampirzyca ugryzła mnie w wargę, po czym poczułem metaliczny smak w ustach.
Odkleiłem się od niej i wytarłem ręką zakrwawione usta. Zacząłem całować jej szyję odwiązując gorset w szacie. Ona delikatnie przejechała ręką po moim torsie po czym zdjęła mi koszulkę. Prowokująco włożyła mi język do ucha, po czym przygryzła małżowinę. Pocałowałem ją w obojczyk, po czym znów zagłębiliśmy się w namiętnym pocałunku. No i stało się. Spoceni upadliśmy obok siebie. Po czym ona spojrzała mi w oczy i szybko ugryzła mnie w szyję.
-Zdychaj.- usłyszałem po czym owładnęła mną ciemność...
_______________________________________

    Cześć wam Skarby :3
Wróciłam po krótkiej przerwie :) No cóż imagin średnio mi wyszedł, ostatnio kiepsko u mnie z weną ;C Hmm co do tej ,,scenki" XD Mam nadzieję że się nie zapędziłam za daleko, no ale w końcu trzeba trochę zaszaleć, trochę namiętności musi być XD Mam do was dwa małe pytania :D
1. Co wy na to żebym ,,specjalizowała" się  w imaginach fantastycznych? Bo takie życiowe to trochę słabo mi wychodzą :C

2. Jest tu może fan Mangi, Anime, Naruto ♥ bądż Yaoi (xDDD) ?

                  Do następnego =]

...~~Ol.





10 komentarzy:

  1. Fajnie by było gdybyś pisała życiowe,bo łatwiej mi się je czyta.PAPA
    POWODZENIA Z WENĄ

    OdpowiedzUsuń
  2. ee nie no czekam sobie na dalszy rozwój wydarzen a ona ,,zdychaj", nie spodziewalam sie O.o

    OdpowiedzUsuń
  3. lepsze takie normalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za tymi zwykłymi, tymi życiowymi ale zrób co chcesz
    i tak będe czytać

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ;]. Nominowałam cię do The Versatile Blogger. Zapraszam do mnie po więcej informacji: http://onedirectiontujulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam cię do The Versatile Blogger.Zapraszam do mnie po więcej informacji: http://imaginy-o-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyka. To fajna odskocznia od normalności ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne, żeby było coś ''innego''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :D zapraszam do mnie: http://make-your-dreams-come-true-x.blogspot.com/

      Usuń
  9. zajebiste choć trochę dla mnie nie zrozumiałe :-D :-D

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K