Statystyka

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Kilka słów ode mnie ♥ :)

Pamiętam jak zobaczyłam informacje, że właśnie na tym blogu jest poszukiwana redaktorka do pisania imaginów. Zgłosiłam się od razu, nie wiem dlaczego, pierwszą moją myślą było ,,A co mi tam, zaryzykuje". Nie wiedziałam, że się dostanę, że mi się uda. Nigdy wcześniej nie pisałam żadnych opowiadań albo nigdy nie pomyślałabym, żeby założyć bloga czy spróbować pisać. Bez żadnego doświadczenia zgłosiłam się. Gdybym nie znalazła tej informacji, na pewno mnie tu by nie było. Pewnie nie zaczęłabym pisać, nawet nie pomyślałabym o tym. Z biegiem czasu coraz lepiej sobie radziłam, więcej miałam pomysłów. Był taki czas, że chciałam zrezygnować, opuścić bloga. Ale zawsze pojawiała się nadzieja, że może będzie  lepiej, że bardziej się rozwinę. Bardzo pomagały mi wasze miłe komentarze, podnosiły mnie na duchu i zachęcały do pisania. Myślę, że mój sposób pisania na pewno będzie się stawał coraz lepszy. Bardzo się cieszę, że poznałam Dominikę, muszę przyznać, że ona też mi bardzo pomogła. Podnosiła mnie na duchu, zawsze starała się jakoś pomóc. Znalazłam u niej duże oparcie. Cieszę się, że spróbowałam, że nie zrezygnowałam po kilku upadkach. Wiem, że na pewno moja przygoda z pisaniem się jeszcze nie skończy. Jednym słowem - Dziękuję. Dziękuję Dominice za szansę, przede wszystkim dziękuję wam, gdyby nie wy, gdyby nie wasze komentarze i szczere opinie, na pewno przestałabym pisać. Szczerze z całego serca dziękuję, kocham was bardzo, bardzo, bardzo :) Dziś jest pierwsza rocznica powstania tego bloga. Nie jestem tu od samego początku, ale bardzo zżyłam się z tym blogiem. Jest dla mnie bardzo ważny. Cóż, to tyle ode mnie, bawmy się dobrze na rocznicy naszego bloga :) ♥

2 komentarze:

  1. Nie zostaję mi nic innego powiedzieć jak:
    Wszystkiego Najlepszego!
    Bardzo się cieszę że znalazłam tego bloga bo jest naprawdę świetny!
    I mam nadzieję że długo będziecie go prowadzić

    Kocham Was <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat sto lat !! Haha ;) ja tez ci bardzo dz :adiekuje ze moge cztac twoje prace i tez cie kocham ;) bardzo zzylam sie z wami i tym blogiem ;) bardzo sie ciesze ze go znalazlam :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K