Statystyka

wtorek, 27 sierpnia 2013

Pytania do ... Dominiki :)

Możecie zadawać nurtujące Was pytania odnośnie mojej osoby, pisania :D
Dowiedzieć się można wielu ciekawych rzeczy, na serio :)
Odpowiem na każde z Waszych pytań, obiecuję z ręką na serduchu xx

D. xx


Anonim : Masz/miałaś kiedyś chłopaka?
Nie, nie miałam, ani nie mam. Żyję w swoim świecie, gdzie mam ponad trzydziestu mężów, hehe :) Mam wielu kolegów, głównie z internetu. Michał planuje mi się oświadczyć, wymyśla imiona dla dzieci i kłóci się o ilość pociech. Ale to się chyba nie liczy, prawda ? :)

Anonim : Uciekłaś kiedyś z więzienia? xd
Skąd wiedziałaś/eś? O.o 
Do teraz trzymam w szafce tę seksowną, pasiastą szpitalną piżamkę. Ale tak na serio, nie mam wszystkiego w porządku. Jak od mamy słyszy się o facecie, który poćwiartował swoją matkę i włożył ją do lodówki to nie można mieć wszystkiego w porządku, no nie?

Anonim : Jak zaczęła się Twoja historia z One Direction i czy idziesz na TIU?
Moja przygoda z chłopcami zaczęła się w walentynki 2012 roku. Wcześniej słyszałam o 1D, ale stwierdziłam, że jest ich zbyt dużo i nie zapamiętam ich imion. Teraz wiem, kiedy idą się załatwić i jakiego koloru noszą bokserki. Ich piosenki spowodowały chorobę będącą wynikiem Direction Infection i nadal nie mogę się wyleczyć. Ale jest okej, owa choroba spowodowała nieodwracalne zmiany w moim mózgu, dlatego piszę takie "inne" i "dziwne" imaginy :)
Tak, w piątek o 12 w grudziądzkim Heliosie zacznę oglądanie filmu, na którym na pewno będę płakała. Muszę pamiętać o chusteczkach, jedynie moje dziewczyny, Aga, Pałlina albo Olka mnie poratują :D O ile same ich nie zużyją :)

Kaczuszka8 - Emilka : 
1. Jakiego koloru masz ściany w pokoju?
Mam bardzo dziwnie pomalowano-wytapetowany pokój :D
Na dole jest zielona tapeta. Idąc w górę znajduje się pomarańczowy pasek z jakimiś tam kwadratami czy czymś xd U góry jest pomalowane. Górna część ściany podzielona jest na pół w poprzek. Kolory to niebieski i żółty. Ale wkrótce będę miała zrobiony swój pokój gdzie indziej, a ten zostawię bratu :)

2. Wolisz tt czy fb?
Lubię facebooka, ale nigdy nie zdradzę twitter. Czyli wolę twittera :)

3. Masz zwierzaczka? Jeśli tak, napisz coś o nim :3
Miałam i kotka i pieska. Oba zwierzaczki zdechły. Ale i tak nie mogłabym się z nimi pobawić, bo mam alergię na sierść właśnie kotów i psów. Mój tata ma rybki, akwarium stoi u mnie pokoju. Ahh, i mam papugę, ale jest już tak stara, że pewnie wkrótce też zdechnie. Mój braciszek ma królika, ale to nie moje zwierzę, więc nie będę się rozpisywać :)

4. Jesteś jedynaczką?
Nie, mam młodszego o osiem lat braciszka, Mikołaja :)

5. Kochasz mnie? ;>
A kiedyś powiedziałam, że nie? o.O Oczywiście, że Ciebie kocham, Marcheweczko ! ♥

6. Makaron vs. ryż? xD
Zależy z czym xd Wolę pomidorową z ryżem, ale makaronem nie pogardzę w innych potrawach :D

7. Jakie kwiaty lubisz najbardziej?
Konwalie, only konwalie :)

8. Czego słuchasz oprócz 1D?
LemON to zespół, który za każdym razem wywołuje u mnie ciarki na całym ciele, jak One Direction. 
Dalej, jestem fanką talentu Filipa Mettlera, którego możliwe, że zobaczę już w październiku, bo odpisał mi na facebooku :D
Ubóstwia Justina Biebera ♥
Słucham ROOM94, Rafała Brzozowskiego i Rihanny. Jednym słowem, każdego wykonawcy, którego piosenka wpadnie mi w ucho :)

9. Piszesz fanfiki, czuję tylko imaginy?
Czujesz? Literówka, czy ja jestem taka głupia? xd
Moja przygoda z pisaniem zaczęła się od beznadziejnego opowiadania, w którym dziewczyna poznaje Nialla, tego samego dnia stają się parą. Niall jest zazdrośnikiem, bije się z gościem w recepcji, bo sądzi, że Ellie go zdradza. Potem Ellie na serio go zdradza, z Harry'm, itd. Niedokończone niestety xd
Potem przyszedł czas na imaginy. Rok temu zaczęłam pisać kolejnego opowiadania o One Direction, również nie dotrwałam do końca xd
Teraz mam już 9 rozdziałów opowiadania o ... Borussi Dortmund. W końcu jestem Borussen :)

10. Czytasz/czytałaś: Colda, Darka i/lub Dangera?
Nie, ale mam zamiar. W końcu taki zboczuszek jak ja musi się zabrać za takie dzieła xd

Adunia197: 
1. Najgłupsze wspomnienia z dzieciństwa? :)
Kiedy moja kuzynka od strony mamy pojechała do mojego kuzyna od strony taty i ja również się tam wybrałam. Byłam wielką fanką Kate Ryan, więc wymyśliłam, że robimy koncert. Ja wzięłam kolbę kukurydzy i zaczęłam śpiewać. Daria tańczyła, a Błażej najpierw wziął rakietę od tenisa i zaczął "grać na gitarze", a potem ukradł cioci garnki i udawał perkusistę. Ile my prób mieliśmy, hahaha. Ale to było cudowne, dziękuję, że mogłam sobie to przypomnieć :D

2. Ulubiony gatunek filmowy?
Komedie romantyczne, ot co ;) Na horrorze bym zeszła i kto by Wam one shooty pisał ? xD

3. Ile masz lat?
11 maja skończyłam 15, więc w chwili obecnej mam 15 lat, 3 miesiące i 17 dni :D

4. Twoje inne hobby oprócz pisania?
Żyję muzyką, więc śpiewanie, granie na gitarze i tworzenia własnych piosenek, o ile można to tak nazwać xd
Ale oprócz tego jestem wieeeelką fanką piłki nożnej. Nie mogę przegapić żadnego meczu. Nikt nie jest w stanie przekazać mi tylu emocji, co oglądanie meczu z ulubionym klubem w roli głównej, słowo daję!

5. Wolisz figi czy stringi?
Hahaha, dlatego lubię pytania do redaktorek. Śmiech gwarantowany :D
Ale na serio to wolę figi :D Nie lubię, jak mi coś w tyłek uwiera xd

6. Twój ulubieniec z 1D?
Niall James Horan, proszę pani.

7. Ulubione danie?
Koooocham jeść, więc będzie trudno wybrać to ulubione. Ale uwielbiam żurek i ... schabowy, jak na Polkę przystało :)

8. Na co zwracasz uwagę u facetów?
Najpierw patrzę na charakter. Jeśli chodzi o wygląd kocha blondynów. Patrzę na oczy i uśmiech.

9. Prysznic czy wanna?
Zależnie od humoru. Ale chyba troszeczkę bardziej prysznic :)

10. Jest coś, co Cię inspiruje w pisaniu? Jeśli tak, napisz co :)
Cudowne pytanie! Kompletnie nie wiem, co powiedzieć, ale co tam :D
Inspiruje mnie życie, istnienie. Każdy moment podpatrzony przeze mnie w życiu codziennym przekłada się na wątki w moich imaginach i tyle :D

11. Opisz się w trzech słowach.
Dziwna, oddana i romantyczna :D

Anonim :
1. Najdziwniejsze marzenie?
Mam wiele marzeń, ale najdziwniejsze ? Myślę, że najdziwniejsze jest to treści, która mówi, że chciałabym mieć za męża piłkarza. Dziwne i raczej mało prawdopodobne :)

2. Skryta miłość?
Jest taka. Chłopak, który doskonale mnie zna, ale Dominika Wspaniałomyślna zepsuła całą relację. Tylko ja tak potrafię.

3. Co sądzisz o tej całej wojnie między TW a 1D?
Cóż ... Sama nie wiem, co mam o tym myśleć. Jestem osobą cholernie tolerancyjną, dlatego nie rozumiem tej całej afery. Ale całym sercem jestem z One Direction. Co nie oznacza, że uważam The Wanted za pojebów, że się tak wyrażę. Szanuję ich i cenię, jak każdego wykonawcę.

4. Ulubiony zapach perfum?
Muszą być delikatne, nie za słodkie. Ale jakiegoś ulubionego nie mam :D

5. Gdzie wolałabyś mieszkać : Dublin czy Londyn?
I Londyn i Dublin są miastami moich marzeń. Ale prawdę mówiąc chciałabym mieszkać ... w Niemczech :) Jeśli musiałabym dokonać wyboru padłoby na Dublin. Moja kuzynka pracuje w Irlandii i pokazała mi irlandzkie widoki. Pokochałabym tę zieleń, kojarzyłaby mi się z Polską i właśnie tam mogłabym uwić gniazdko :)

10 komentarzy:

  1. Masz/miałaś kiedyś chłopaka? ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uciekłaś kiedyś z więzienia ? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zaczela sie twoja przygoda z One Direction i czy ifziesz na THIS IS US? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwne i głupie pytania od Emilii czas zacząć xD
    1)Jakiegokoloru masz ściany w pokoju?
    2)Wolisz tt czy fb?
    3)Masz zwierzaka? Jeśli tak, napisz coś o nim :3.
    4)Jesteś jedynaczką?
    5)Kochasz mnie? :>
    6)Makaron vs. ryż xD
    7)Jakie kwiaty lubisz najbardziej?
    8)Czego słuchasz oprócz 1D?
    9)Piszesz fanfiki, czuję tylko imaginy?
    10)Czytasz/czytałaś: Colda, Darka i/lub Dangera?
    No to by było chyba na tyle xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahahahahahahahahahahahahaahhaahhahahaahhahaha, LOL, literówka xD Sry, nie zauważyłam xD
      +LemOn RuLeS! :3

      Usuń
  5. Pytania czas zaczac !!!
    1) najglupsze wdpomnienie z dziecinstwa ;)
    2) ulubiony gatunek filmowy ?
    3) ile masz lat ^^
    4) twoje inne hobby oprocz pisania ??
    5) wolisz figi czy stringi ? (nie moglam sie powstrzymac ;) )
    6) twwoj ulubieniec z 1D
    7) ulubione danie ??
    8) na co zwracasz uwage u facetow ?
    9) prysznic czy wanna ?
    10) jest cos co cie inspiruje w pisaniu ?? Jezeli tak napisz co ;)
    11) opisz sie w 3 slowach
    i to by bylo na tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy tylko ja mam wrażenie, że skopiowałaś(cóż, niewiele zmieniając treść) mój komentarz? 0.0 xD

      Usuń
    2. Nie nawet nie czytalam twojego komentarza ;) dopiero po napisaniu go zobaczylam ze mamy podobnie napisane kom ale to byl przypadek ;) jezeli tak uwazasz to bardzo cie przepraszam :)

      Usuń
    3. Nie no, spoko, nie gniewam się xD Komentarzowy plagiat LooooL nie, nic xD

      Usuń
  6. Najdziwniejsze marzenie?
    Skryta milosc?
    Co sadzisz o tej calej wojnie miedzy TW a1D?
    Ulubiony zapach perfum?
    Gdzie wolalabys mieszkac Dublin czy Londyn?
    Londonteeneger/EmsHoran

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K