Statystyka

wtorek, 18 września 2012

Fakty - 13. Harry.

Na blogu szykują się zmiany, ale cicho szaa :D A póki co, fakty o Hazzie :)


♥ Harry zawsze zjada obydwa batoniki w Twixie na raz, bo nie chce żeby któryś z nich był samotny (Hazz *.*)
♥ Harry mówi, że najbardziej romantyczną rzeczą jaką zrobił było napisanie piosenki dla dziewczyny (oesu, jakie to romantyczne ♥)
♥ Podczas Teen Awords Harry i Ed Sheeran budowali za kulisami dom z klocków lego.
♥ Harry lubi, gdy dziewczyna ma na sobie coś różowego.
♥ Ulubioną piosenką Harry’ego z ich albumu jest More Than This (I love it ♥)
♥ Gdy zapytano Harry’ego, jaka jest najniegrzeczniejsza rzecz, jaką nauczyli go rodzice, odparł : ”Nie wiem czy mogę to powiedzieć w radiu”. (hahaha, cały Harold :D)
♥ ”Kiedy znika zaufanie, kończy się związek.” – Harry.
♥ Harry chce mieć wredną dziewczynę, która go sobie podporządkuje.
♥ Harry nigdy nie całował się z dziewczyną pod jemiołą.
♥ Harry zrobił raz niespodziankę swojej dziewczynie. Wieczorem zorganizował dla niej piknik nad jeziorem, kupił nawet świece. ”Nigdy nie byłem tak zdenerwowany.” – mówi.


♥ Harry: Kiedy Liam spał, Zayn wygolił mu trochę brwi. A kiedy Zayn zasnął ja wygoliłem mu na nogach swoje inicjały.
♥ Niall: Wewnątrz jestem Supermanem Louis: Ja jestem Pokémonem. Harry: Ja seksowny. Liam: Jestem cudowny! Zayn: A ja jestem Zayn
♥ W ich albumie który w całości trwa 53 minuty i 14 sekund solówki Nialla trwają łącznie 1:24, Harry'ego 7:18, Louisa 1:29, Liam'a 7:08 a Zayna 5:38 (ja się pytam, dlaczego Horanek ma najmniej?)
♥ Ich światowa trasa zaczyna się w 2012, a kończy w 2013 roku.
♥ Chłopcy obchodzili urodziny One Direction w dniu śmierci Amy Winehouse, a teledysk do One Thing został opublikowany w piątek trzynastego.


~Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K