Statystyka

sobota, 8 września 2012

Fakty - 8. Niall.

500 wejść!!! Dziękujemy (razem z Agą) że czytacie nasze imaginy. To dla nas bardzo, bardzo ważne. Byłoby wspaniale, gdybyście komentowali, ale wystarczą też "ocenki". Nie wiem, czy wiecie, ale chłopcy podobno są w Księdze rekordów Guinessa! Dobra, nie przynudzam i przechodzę do sedna. Dziś fakty z NIALLEM. Apropo Nialla - do jutra (niestety, dopiero dziś znalazłam takową informację) możecie wysyłać życzenia dla Horana, który urodziny obchodził będzie 13 września, na pocztę : onedirection_pl@op.pl.  
+ jutro wyczekujcie imagina z Liamem mojego autorstwa :D


Naprawdę Niall jest ciemnym brunetem.
♥ ”Lubię zabawne i wyjątkowe dziewczyny, ale one nie mogą być wyższe ode mnie.” – Niall.
♥ ”Nienawidzę, kiedy dziewczyny udają głupie, sądząc, że to słodkie. Inteligencja jest bardziej seksi.” – Niall.
♥ Co robi Niall, kiedy ma wolny dzień ? ”Wstaje, pierdzi, je, słucha muzyki, pierdzi, tweetuje, pierdzi, je, idzie spać.
♥ ”Gdy będę miał dziewczynę, będę rozśmieszał ją cały czas.” – Niall.
♥ ”CZUJĘ, ŻE MAM MOKRO ! – reakcja Nialla na to, że 1D stali się numerem jeden w Anglii.
♥ Podczas kręcenia klipu WMYB Niall bardzo często mylił się przy ”na, na, na ”. Nigdy nie wiedział, ile razy ma je zaśpiewać.
♥ Niall zawsze jadł na lekcjach.
♥ Niall lubi bawić się włosami dziewczyny.
♥ "Jestem hojny, uczciwy i mam ładny uśmiech."- Niall.


♥ "Miałeś kiedyś tak, że wstałeś rano i kompletnie nie wiedziałeś co się dzieje?", Niall: "Byłem kiedyś na domówce i obudziłem się w schowku.", Zayn: "Raz obudziłem się na balkonie."
♥ Kalendarz z One Direction na 2012 rok, był najlepiej sprzedającym się kalendarzem z gwiazdami.
♥ Kiedy zapytano chłopaków co sądzą o Codym Simpsonie, zgodzili się między sobą, że jest bardzo utalentowany.
♥ W głosowaniu na ulubionego członka 1D na Facebooku, Niall miał 60%, a Harry mniej niż 5%.
♥ Zayn i Louis lubią dziewczyny, które zrobią wszystko, żeby osiągnąć swój cel.





~Horanomanka ( czyt.Dominika :) )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K