Statystyka

piątek, 28 września 2012

Fakty 18 - Harry.

Weekendzik :D Kto się cieszy? Dobra, to akurat było głupie pytanie, ale co tam xD Wgl jak minął Wam tydzień ludki? Mi na gapieniu się na chłopaka moich marzeń i różnych dziwnych (ale fajnych) tekstach Pauli (przyjaciółka :D Maaarian ♥). Nie przynudzam, czekam razem z Agą na komentarze i zapraszam do przeczytania faktów o HAROLDZIE :D Ale najpierw.... Wygrana chłopców w VivaMusicCup :D Mogę się pochwalić, że głosowałam ^.^







Podczas kręcenia klipu do WMYB, Harry raz przypadkowo opluł Madison.
♥ Jeśli Harry stałby się dziewczyną, pierwszą rzeczą, jaką by zrobił byłoby złapanie się za piersi.
♥ ”Harry jest niesamowicie dobrym flirciarzem ! Uwiódł mnie już kilka razy. CHOLERA !" – Louis.
♥ Harry pierwszy raz całował się w wieku 11 lat.
♥ ”Chętnie chodzę nago. Czemu nie ? ” – Harry (hahaha xd rozwalił mnie)
♥ Raz, kiedy fanka chciała zrobić sobie zdjęcie z Harry’m, ten powiedział, że ma wskoczyć mu na ”barana”, fanka zaprotestowała, bo ”była za ciężka”. Wtedy Harry wziął ją na ręce i powiedział do niej : ”Nie, właśnie, że  jesteś okey. Wskakuj ! ”
♥ Harry był bardzo szczęśliwy, kiedy jego mama poznała jego obecnego ojczyma Robina i on się jej oświadczył.
♥ ”Jestem zadowolony z tego, że mam siostrę. Mówi mi, jak mam obchodzić się z dziewczynami” – Harry.
♥ Kiedy Harry miał 7 lat, jego rodzice się rozwiedli. ”Dziwnie się wtedy czułem. Pamiętam, że dużo płakałem” – mówi.
♥ Harry ukradł raz Niallowi kartę kredytową i zapłacił 8.000 funtów za swoje warsztaty.


♥ Teledysk do One Thing miał milion wyświetleń już po 24 godzinach opublikowania klipu w internecie.
♥ Louis i Harry, który byłby Batmanem, a który Robinem? Niall: Harry to Robin. Harry: Dlaczego?! Lou pokazuje kciuka w górę z wielkim uśmiechem (Hazza, nie buntuj się. Przecież Robin Hood ma taakie sexi rajstopki :D)
♥ Chłopcy mówią, że są normalnymi chłopakami, którzy twardo stąpają po ziemi.
♥ Internetowy pamiętnik chłopaków nr 3 będzie usunięty i dodany znów, bo wycięto część, gdzie Louis mówi, że podczas inwazji kosmitów poświęciłby Nialla (jeny, oni żartują, a reszta wszystko na poważnie bierze ;/)
♥ Chłopcy mówią, że są jak bracia i nic nie może ich rozdzielić. 

Lecę przepisywać imagina z Liamem na jutro. Baay ♥

~Dominika

1 komentarz:

  1. Przeczytałam wszystkie wasze imagines i są świetne *-*

    I fakty też boskie :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K