Statystyka

poniedziałek, 24 września 2012

Fakty - 16. Harry.

Jak leci? Znów poniedziałek... Bite trzy godziny spędzone nad lekcjami, masakra ;/ A jutro w szkole do 15.10, a Wy? Jedyne pocieszenie w tym, że mam WAS ♥ Dziękuję za tyle wejść (wiem, wiem powtarzam się xD), ale byłabym bardziej usatysfakcjonowana (chyba dobrze napisałam :D) większą ilością komentarzy. To dla nas arcyważne :D Kończąc zapraszam do przeczytania faktów o HAZZIE ♥



Harry wciąż czeka na namiętny pocałunek w deszczu (On czeka na mnie, ja to wiem :])
♥ Idealna pierwsza randka dla Harry’ego to oglądanie ”Love Actually” i jedzenie popcornu.
♥ Harry zawsze zaraża wszystkich śmiechem.
♥ Harry mówi, że jeśli jego dziewczyna zasnęłaby na jego kolanach, zrobiłby jej zdjęcie, a potem powtarzałby jej jaka jest piękna.
♥ ”Naprawdę nie wiem, co przyciąga do mnie dziewczyny” – Harry.
♥ Harry chce, by Louis był świadkiem na jego ślubie.
♥ ”Moje włosy są dziwne. Jednego dnia są kręcone, a drugiego proste.” – Harry.
♥ ”Chcę mieć dziewczynę, która będzie kochała mnie za to, kim jestem, a nie za ”Harry’ego Stylesa z One Direction.” – Hazza.
♥ Harry rozebrał się raz na planie do naga, a Louis biegał za nim kocem.
♥ Kiedy ojczym Harry’ego przyłapał go w łóżku ze swoją dziewczyną i zapytał go, co robi, Harry odparł : ”eee… szukam pilota”. (hahaha, rozwaliło mnie to xd)


♥ Reporter: Jaka jest najbardziej dziwna i szalona rzecz, którą zrobili wasi fani? Zayn: Kiedyś jedna dziewczyna przykleiła nam podpaskę do okna samochodu. Louis: Tak, tego jeszcze nikt nie pobił.
♥ Ich kolejne noworoczne postanowienie to jeść zdrowiej (taa, moje też. hahaha xd)
♥ Chłopcy grają w Tour busie w prawda czy wyzwanie.
♥ Wszyscy chłopcy zgadzają się z tym, że One Thing to ich ulubiony teledysk (teraz to pewnie Live While We're Young :D)
♥ Chłopcy sprzedali 11 milionów płyt (te fakty nie są najświeższe, więc pewnie troszkę więcej)


+ zdjęcia okładek magazynu "Fabulous" z chłopakami na poprawę humorku :D









~Dominika 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K