Statystyka

czwartek, 13 września 2012

Urodzinowy post dla Nialla ♥

Bo dziś Niall ma urodziny, bo dziś Niall ma urodziny, bo dziś Niall ma urodziny! Niechaj żyje nam ♥

A więc dziś Mój (nasz :D) irlandzki chłopczyk obchodzi 19 urodziny! OMG, jaka jestem podekscytowana xD Trzeba więc zrobić jakąś porządną notkę. Troszkę pomysłów brak, ale to da się załatwić.
Więc należałoby napisać jakieś w miarę sensowne życzenia.

NIALL, ŻYCZYMY CI:

Samych sukcesów muzycznych, żebyś nigdy nie przestał śpiewać, bo my naprawdę bardzo, bardzo mocno kochamy Twój głos ♥



Samych powodów do radości, bo Twój uśmiech powoduje u Nas palpitacje serca, a to bardzo lubimy ♥



105674 zwariowanych pomysłów na minutę, radości z wygłupów i wgl ♥



Pomysłów odnośnie pisania piosenek, weny twórczej i wszystkiego, co można życzyć tak utalentowanej osobie, jak Ty ♥



Byś zawsze był królem parkietu i wyrywał jakieś fajne laski ♥


By na świecie nigdy nie zabrakło jedzenie, bo byłby to dla Ciebie naprawdę duuuży problem :D ♥


Znalezienia tej jednej jedynej na całe życie ♥




+ 19 super zdjęć i gifów z Naszym Horankiem ♥


























2 komentarze:

  1. Piękne życzenia.

    Nati

    OdpowiedzUsuń
  2. to peawie jzu rok temu było ale skomentuje haha ;d mrr , ja mam tak zajebiste szczescie ,ze mam urodziny gdy on i jestem dumna <3 teraz urodziny swietuje bardziej jego niz swoej własne ;d haha zapraszam na mojego bloga z opowiadaniami i sory za spam ; * http://stay-with-me.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K